Logopeda, Terapeuta AAC, Trener TUS

Absolwentka pięcioletnich studiów logopedii ogólnej i klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywałam dzięki pracy w specjalistycznej poradni terapeutycznej, odbywając liczne praktyki w placówkach zarówno szpitalnych, jak i oświatowych, a także poprzez wolontariat logopedyczny w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” na oddziale Rehabilitacji Neurologicznej.

Moja praca w gabinecie opiera się na holistycznym i zindywidualizowanym podejściu do pacjenta. W terapii najważniejsze jest dziecko i jego potrzeby.

Prowadzę diagnozę i terapię logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dzieci i młodzieży z dyslalią, dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Downa. Przygotowuję także pacjentów do rozpoczęcia leczenia ortodontycznego.

 

Kursy:

  • Wybiórczość pokarmowa. Diagnoza i terapia logopedyczna, prowadzący: Agata Kalina
  • Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi (Blok: I,II, III), prowadzący: Magdalena Grycman
  • Trener TUS I i II stopień, prowadzący: Joanna Węglarz, dr Agata Hejmowska, Natalia Supeł – Lipińska, Ewelina Gomoła-Bieniek, Ewa Mazurek
  • Diagnoza i terapia miofunkcjonalna, prowadzący: Aleksandra Rosińska
  • FTM – Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania dzieci od 4 roku życia z dyslalia obwodową), prowadzący: prof. UŚ dr hab. Danuta Pluta – Wojciechowska
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza terapia masaż, prowadzący: Katarzyna Gromelska

 

Uczestnik konferencji:

  • „E-konferencja Trenera TUS 2024”, Studio Psychologiczne
  • „Ogólnopolska Konferencja Logopedii Klinicznej”, Studenckie Naukowe Koło Logopedyczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Konferencja z zakresu kształcenie specjalne i integracyjne „AAC w przedszkolu i szkole – wpieranie rozwoju i funkcjonowania osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi”, Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
  • „Problematyka karmienia i jedzenia u dzieci – praktyczne podejście interdyscyplinarne”, Akademia Logopedy