Logopeda, Terapeuta AAC, Trener TUS
Absolwentka pięcioletnich studiów logopedii ogólnej i klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywałam dzięki pracy w specjalistycznej poradni terapeutycznej, odbywając liczne praktyki w placówkach zarówno szpitalnych, jak i oświatowych, a także poprzez wolontariat logopedyczny w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” na oddziale Rehabilitacji Neurologicznej.
Moja praca w gabinecie opiera się na holistycznym i zindywidualizowanym podejściu do pacjenta. W terapii najważniejsze jest dziecko i jego potrzeby.
Prowadzę diagnozę i terapię logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dzieci i młodzieży z dyslalią, dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Downa. Przygotowuję także pacjentów do rozpoczęcia leczenia ortodontycznego.
Kursy:
- Wybiórczość pokarmowa. Diagnoza i terapia logopedyczna, prowadzący: Agata Kalina
- Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi (Blok: I,II, III), prowadzący: Magdalena Grycman
- Trener TUS I i II stopień, prowadzący: Joanna Węglarz, dr Agata Hejmowska, Natalia Supeł – Lipińska, Ewelina Gomoła-Bieniek, Ewa Mazurek
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna, prowadzący: Aleksandra Rosińska
- FTM – Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania dzieci od 4 roku życia z dyslalia obwodową), prowadzący: prof. UŚ dr hab. Danuta Pluta – Wojciechowska
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza terapia masaż, prowadzący: Katarzyna Gromelska
Uczestnik konferencji:
- „E-konferencja Trenera TUS 2024”, Studio Psychologiczne
- „Ogólnopolska Konferencja Logopedii Klinicznej”, Studenckie Naukowe Koło Logopedyczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
- Konferencja z zakresu kształcenie specjalne i integracyjne „AAC w przedszkolu i szkole – wpieranie rozwoju i funkcjonowania osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi”, Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
- „Problematyka karmienia i jedzenia u dzieci – praktyczne podejście interdyscyplinarne”, Akademia Logopedy