Psycholog

Wykształcenie:
• mgr psychologii, absolwentka uniwersytetu SWPS w Warszawie
Metody pracy dobieram indywidualne do każdego dziecka, nastolatka lub osoby dorosłej wg potrzeb i trudności z którymi się zmaga. Zajmuje się szeroko rozumianym wsparciem i pomocą psychologiczną. W terapii preferuje podejście poznawczo-behawioralne , które opiera się na założeniu, że ludzkie zachowania i emocje zależą od wyuczonego schematu reagowania na otaczający nas świat i sytuacje, które nam się przydarzają.
Współpracując z dziećmi i nastolatkami widzę dużą potrzebę pracy także z rodzicami, którzy mają duży wpływ na proces terapeutyczny dzieci i młodzieży. Dlatego bardzo ważne są dla mnie spotkania także z rodzicami.
Zajmuję się również konsultacjami wychowawczymi. To spotkania z rodzicami, opiekunami w celu omówienia trudności dotyczących ich dziecka. Mogą nimi być : dorastanie dziecka, trudności w komunikacji miedzy rodzicami i dzieckiem, niepokój rodziców związany z pogorszeniem się samopoczucia dziecka, podejmowanie przez nie nieadekwatnych do wieku lub destrukcyjnych zachowań, zmiana sytuacji życiowej rodziny (rozwód , zmiana miejsca zamieszkania, śmierć bliskiej osoby). Bardzo często rodzice mają wątpliwości, czy stosowane przez nich metody wychowawcze są odpowiednie do wieku i potrzeb rozwojowych dzieci. Zależy im na bliskiej relacji z dziećmi, niestety niekiedy mierzą się z problemami wychowawczymi i nie wiedzą jakie reakcje z ich strony będą najbardziej adekwatne i wspierające dla dziecka.
Pracuję także z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera i ADHD.

Prowadzę:
• Konsultacje wychowawcze/rodzicielskie online,
• Konsultacje psychologiczne dla dorosłych online,
• Konsultacja psychologiczna dla młodych dorosłych online
Poddaje się regularnej superwizji.

Kursy i szkolenia:
• Terapia behawioralna- teoria i praktyka.
• Kurs terapii poznawczo-behawioralnej dla dzieci i młodzieży.
• TUS- trening umiejętności społecznych.
• TZA- trening zastępowania agresji.
• Praktyczny trening umiejętności prospołecznych i radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi dziecka.
• Praca nad zachowaniami trudnymi z wykorzystaniem technik Stosowanej Analizy Zachowania.
• Praca z młodzieżą z tendencjami do samouszkodzeń i prób samobójczych.
• Depresja u dzieci i młodzieży. Rozpoznanie i pierwsza pomoc.
• Warsztat „Tryb rodzicielski wpędzający w Poczucie Winy”.
• Przebodźcowanie. Praca z dzieckiem przestymulowanym i przeciążonym sensorycznie.
• Lęki dziecięce, zapobieganie i narzędzia wsparcia.
• Wysoko wrażliwe dziecko w grupie.
• Psychologiczna analiza rysunku.
• Trening regulacji emocji.
• Podstawy terapii pozycji oralnej((OPT) Talk tools.
• Skala Inteligencji Stanford-Binet 5.
• Diagnoza ADHD, zaburzeń współistniejących takich jak zaburzenia zachowania i zaburzenia opozycyjno-buntownicze.